måndag 18 april 2011

presentation osv.

Jag vet inte riktigt hur man gör sådanhär.Är inte van.Men känner att jag kan börja med en presentation iallfall.

Jag heter Angelica och är runt 16år.Lever i en liten stad där det absolut inte händer något intressant.
På fritiden umgås jag gärna med mina fina tjejer,dricker te,läser böcker,skriver listor eller lyssnar på herr Hellström.

Personer i min närhet beskriver mig oftast som glad och sprallig,själv kan jag inte sätta mitt lilla pekfinger på mig själv.Sådant tycket jag är svårt,att prata gott och hitta saker om mig själv.
Annat jag tycker är svårt,men jobbar på är att är att uttrycka mig i ord.Så det är nog den här bloggen kommer vara till för- Att uttrycka mig med ord och att komma ihåg fina/hemska dagar i mitt liv...

Ja,det var lite om mig,och nu vore det kul ifall ni kunde skriva en rad eller två om er,så jag vet vilka som är mina fina läsare.


(än så länge vill jag vara en aning anonym här.puss.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar