söndag 24 april 2011

Precis som Romeo


weheartit(search 1.dancing. 2.bed)

Imorse när vaknade var jag så klibbig att håret fastnade i nacken och lakarna hade krullat ihop sig mot kroppen.Jag har inget minne av vad det kunde varför,men kanske var det för att jag drömmde om att jag var i paris med mina fina,och vi dansade gata upp och ner och skrattade tills magen sa stopp!.
Eller antingen kunde det vara för jag myste med en mysig person.ja ni vet.Pussar i nacken och händer som greppar tag i ens hud.så där fint så det känns som man ska spricka.Inte för att det gör ont,utan för att man är så otroligt kär i personen och allt känns så bra där just för stunden.
Hm,jag vet inte riktigt.Men ifall det var något av dem här alternativen var det absolut värt det.

Nu ska jag fara till Linköping för att inhandla en klädstång och lite andra saker till rummet.Jag hoppas även att jag hittar något att fylla ut den med,det skulle behövas.
Vad ska ni göra idag? Berätta gärna för mig.
pusspuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar